Verzenden & retourneren

 

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Je kan ons bellen op het volgende nummer: 0499470832

En dit op de volgende dagen: Maandag tot vrijdag: 9u tot 18u  / Zaterdag & zondag: 10u tot 13u

 

Kan ik de producten ergens bekijken/ proeven ?

Wij zijn gevestigd te Pontfort 105, 2470 Retie. Op afspraak kan je langskomen en kunnen we je verder helpen. 

 

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen zijn steeds incl. BTW en zichtbaar op onze webshop per artikel. Bij bestellingen minder dan € 150 komen er verzendkosten bij. Voordat je je bestelling bevestigt, worden deze kosten duidelijk vermeld. Is je bestelling voor meer dan € 150, dan verzenden we je pakje gratis naar adressen in België.

Woon je in Retie, Dessel, Arendonk of Oud-Turnhout ? Dan bezorgen wij vanaf 3 flessen persoonlijk uw bestelling gratis aan huis! 

Ook afhalen is gratis. 

 

Wat als een product niet in voorraad is?

De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Op elke productpagina kan je zien of het product beschikbaar is.

Indien onze voorraad tijdelijk uitgeput is, dan kunnen we je per e-mail informeren wanneer het terug beschikbaar is. Indien gewenst kan je het product reeds op voorhand bestellen, binnenkomst van het product wordt u dan nog medegedeeld via e-mail. Sommige grotere of speciale producten kan je alleen op speciale bestelling krijgen. Hou dan rekening met een langere levertijd. Deze is ook steeds vermeld.

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij bestelling boven € 150, wordt je pakketje gratis naar adressen in België verzonden. Bij bestellingen onder € 150, betaal je verzendkosten. Deze kosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. We trachten je bestelling te versturen aan de meest voordelige tarieven. 

 

Overmacht

Wijnhandel La Fleur is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. 

 

Wil je een artikel retourneren en een vlotte terugbetaling? 

Dan draag je de verantwoordelijkheid dat de retourzending goed en stevig verpakt bij ons aankomt. Daarom vragen wij om de artikels steeds in goede staat, ongebruikt, voorzien van alle labels en etiketten, in originele verpakking en met zorg in een stevig karton naar ons retour te zenden. De verzendkosten voor het het terugsturen van een retour zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourneringen worden niet aangenomen.

Gepersonaliseerde producten, artikels met een beperkte houdbaarheidsdatum of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden.

 

Ik wil één of meer artikelen ruilen?

Wij voorzien geen (om)ruilservice. Alle terug gezonden artikelen worden terugbetaald na ontvangst en verificatie. Wens je een ander artikel, dan nodigen we je uit om het artikel (of de artikelen) direct op onze webshop opnieuw te bestellen zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Het duurt soms wel een tijdje alvorens we retour pakketten ontvangen, wij danken je op voorhand voor je begrip.

 

Verwerking en terugbetaling van een retour.

De verwerking van een retour duurt circa 3 tot 5 werkdagen na ontvangst. Zodra deze verwerkt en gecontroleerd werd, wordt het bedrag zo snel mogelijk tot max. 10 dagen na ontvangst van de retour terug gestort naar de rekening waarmee de betaling werd voldaan. 

 

Komt jouw pakket bij ons retour 

omdat je het niet op tijd bij een afhaalpunt bent gaan afhalen (7 dagen beschikbaar voor afhaling met verschillende voorafgaande notificaties), dan bieden we je 2 keuzes:

1. We verzenden het pakket opnieuw, maar moeten hiervoor nieuwe verzendkosten in rekening brengen. (Keuze huisadres of afhaalpunt, tarieven per land en optie onder verzending terug te vinden) De nieuwe verzending gebeurd na ontvangst betaling.

2. Je bestelling wordt terugbetaald en de gemaakte verzendkosten worden in mindering gebracht.

Onze klanten ontvangen notificaties dat hun pakket onderweg is voor levering en/of bij een afhaalpunt geleverd werd en het pakket hier 7 dagen beschikbaar is voor afhaling. Ze zijn dan ook voldoende geïnformeerd en dragen de verantwoordelijkheid om het pakket tijdig af te halen. Indien dit niet gebeurd, worden er naast verzendkosten ook retourkosten gemaakt. Denk aan onze groene voetafdruk en haal tijdig je pakket op.

 

Hoeveel tijd heb ik om te retourneren?

Na levering heb je 14 dagen de tijd om je retour bij ons schriftelijk aan te melden via je account of per mail. Aanmeldingen via social media, zoals Facebook, Instagram en andere kanalen; worden niet aanvaard. Na aanmelding heb je 14 dagen de tijd om items terug te sturen naar ons.

Stuur het artikel wat je niet bevalt, voorzien van de originele verpakking en met zorg ingepakt, voldoende gefrankeerd naar:

Wijnhandel La Fleur

Pontfort 105

2470 Retie

België

* Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren. 
* Retouren die niet voorgemeld zijn worden niet in behandeling genomen.
* Retouren waarbij de omdoos van het artikel als verzenddoos gebruikt is kunnen niet gecrediteerd worden.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »